Facturatiepakketten

Facturatiepakket op maat

Eenmanszaken en KMO’s bestaan in verschillende vormen en maten. Onze facturatiepakketten zijn aangepast aan de grootte en noden van uw bedrijf.

Facturatiepakket

Flex

Basisfunctionaliteit
15 per maand
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Prijslijst
  • E-mail integratie
  • Betalingsopvolging
  • Financieel overzicht en export

Plus

Uitgebreide functionaliteit
25 per maand
  • Alle functionaliteiten van Flex
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Offertes
  • Templates
  • Dagontvangsten
populairst

Pro

Alle functionaliteit
45 per maand
  • Alle functionaliteiten van Plus
  • Onbeperk aantal documenten
  • Werkbonnen
  • Bestelbonnen en vooraadbeheer
  • Aankoopfacturen

Wil u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft? 

  • Een rechtstreeks aanspreekpunt? 
  • Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail? 
  • Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik? 
  • De mogelijkheid om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates? 
Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan 120 € excl. BTW per jaar. 

Functionaliteiten facturatiepakketten

Hieronder kunt u een overzicht en uitgebreide beschrijving vinden van alle functionaliteiten in de verschillende facturatiepakketten.

Ondersteuning

Heeft u een vraag of opmerking? Ons team staat altijd voor u klaar om u te helpen!

Facturen

Aanmaak en beheer verkoopfacturen via verschillende mogelijkheden om deze op een zo kort mogelijke termijn aan te maken. Dit kan vanuit een offerte, bestelbon of werkbon. Aan de hand van het planningssysteem of gebruik van de templates.

Betalingsopvolging

Bij verkoopfacturen kan u manueel aanduiden wanneer ze betaald zijn, op welke datum dit plaatsvond en via welke weg dit gebeurde.

E-mailintegratie

Met ons programma verstuurt u al uw gecreëerde documenten vanuit uw eigen e-mailadres.

Export

U kunt op een eenvoudige manier al uw verkoopfacturen overmaken aan uw boekhouder. U maakt een pdf van al uw verkoopfacturen en een overzicht hiervan slaan we op in een zip-bestand, waarna u deze kan doormailen.

Overzicht

U kan een overzicht raadplegen waarbij u de omzet per periode kan bekijken. Bij deze functie is het overigens mogelijk deze periodes te vergelijken en de evolutie te bekijken aan de hand van statistieken.

Prijslijst

U kan productnamen en bijhorende artikelnummers en prijzen opslaan en gebruiken in facturen, offertes, bestelbonnen, dagontvangsten en werkbonnen, inclusief automatisch voorraadbeheer.

Documenten

Onbeperkt aantal documenten. In KMO-Facturatie heeft u geen limiet van het aantal offertes, facturen, bestelbonnen of werkbonnen u maakt.

Dagontvangsten

Indien u niet werkt met betaling via uw facturen, kan u gebruik maken van dagontvangsten. Deze kunt u linken met de prijslijst van uw bedrijf.

Offertes

In slechts enkele klikken stelt u uw offerte op en kan u deze overmaken aan uw klant. Een raming of bestek nodig? Ook dit is mogelijk. Offertes kunnen door uw klant digitaal online worden ondertekend via een voor hen unieke URL.

Templates

De inhoud van uw documenten kan u opslaan als een template en nadien uploaden in toekomstige offertes, facturen en bestelbonnen. Deze inhoud kan bestaan uit artikelen met de desbetreffende prijs en mogelijke beschrijvingen. Deze kunt u nadien steeds aanpassen.

Aankoopfacturen

Ook aankoopfacturen kan u opslaan in KMO-Facturatie, zodat u ten allen tijde een duidelijk overzicht heeft van uw maandelijkse inkomsten en uitgaven.

Bestelbonnen

U kan bestelbonnen aanmaken en beheren waarbij u een koppeling kan maken met het voorraadbeheer van uw bedrijf.

Voorraadbeheer

Met voorraadbeheer kan u uw voorraad op een eenvoudige manier beheren en koppelen aan uw bestelbonnen. Welke artikelen zijn gereserveerd? Welke artikelen zijn verkocht? Aan welke bestelbon of factuur is dit artikel gelinkt?

Planningsysteem

U kan facturen op voorhand inplannen zodat de klant deze een vaste dag in de maand ontvangt of u plant deze in volgens een periodiek systeem waarbij u zelf het aantal dagen kan selecteren. Tevens is er de mogelijkheid om het facturatiebedrag te spreiden en via deelfacturen het totaal bedrag in te plannen.

Werkbonnen

De beschikbare velden van de werkbon zijn volledig aanpasbaar naargelang uw wensen. U kunt vanuit een offerte een werkbon aanmaken, of beginnen vanuit een lege werkbon. U kan de werkbon digitaal laten ondertekenen, hier een pdf van creëren en doormailen naar uw klant. Ook uw personeel kan deze werkbon aanpassen, invullen, laten tekenen en afsluiten. Hiervoor zijn beperkte toegangsmogelijkheden voorzien. Uw personeel ziet enkel de hoogstnodige informatie uit het systeem.