Aankoopfacturen verwerken - inkoopfacturen verwerken

Aankoopfacturen verwerken in KMO-Facturatie

 

Aankoopfacturen verwerken kan u eenvoudig in het facturatieprogramma van KMO-Facturatie. Zo heeft u altijd een duidelijk overzicht van uw maandelijkse inkomsten en uitgaven. 

Uw aankoopfacturen worden veilig opgeslagen in uw cloud omgeving, met automatische back-ups. U hoeft zich dus ook geen zorgen meer te maken over de veiligheid van uw documenten. 

Aankoopfacturen en verkoopfacturen kan u dankzij de handige exportfuncties van KMO-Facturatie in enkele klikken exporteren in ZIP-, PDF-, CSV- of UBL-formaat. 
Klaar om verwerkt te worden door de software van uw boekhouder! 

Wenst u de aankoopfacturen te koppelen aan uw voorraadbeheer? Ook dat behoort tot de mogelijkheden. Bij het verwerken van aankoopfacturen zal uw voorraad automatisch worden aangepast en tevens worden de aankoopprijzen gekoppeld aan uw prijslijst. 

Met het automatisch stockbeheer kan u uw voorraad op een eenvoudige manier beheren en koppelen aan uw prijslijsten. 

Welke artikelen zijn gereserveerd?
Welke artikelen zijn verkocht?
Aan welk bestelbon of factuur is dit artikel gelinkt? 

Uw stock wordt automatisch bijgewerkt van zodra u aankoopfactuur gaat verwerken, een bestelbon of verkoopfactuur gegeneerd of ingegeven wordt. 

facturatie software loodgieter

Van offerte/bestelbon naar factuur

offertes online maken

 

Maak in slechts enkele klikken een professionele offertes, bestelbon, digitale werkbon of factuur. Alle documenten worden veilig opslagen in uw cloudomgeving, u hoeft zich niet langer zorgen te maken over back-ups en beveiliging van uw IT – infrastructuur.

Daarnaast biedt het facturatieprogramma tal van extra functionaliteiten om uw dagelijkse workflow te vereenvoudigen. Denk hierbij onder meer aan het eenvoudig delen van documenten met uw klanten, digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes en opvolging van betalingen.

Aankoopfacturen ingeven en verwerken kan ook op een zeer snel en eenvoudige manier met KMO-Facturatie.

Digitale werkbonnen - Snel, eenvoudig aan de slag

 

 

 

Met de digitale werkbonnen van KMO-Facturatie kan u ieder project de baas! 

Door onze uitgebreide interface kan u uw digitale werkbonnen volledig naar eigen wensen inrichten. U kunt vanuit een offerte een digitale werkbon aanmaken of beginnen vanuit een lege werkbon. 

U kan de werkbon digitaal laten ondertekenen, hier een pdf van creëren en doormailen naar uw klant.

Ook uw personeel kan deze werkbon aanpassen, invullen en laten tekenen. 
Hiervoor zijn beperkte toegangsmogelijkheden voorzien. Uw personeel ziet enkel de hoogstnodige informatie uit het systeem. 

 

De ervaring van één van onze klanten: 

“Superhandig om de klanten ter plaatse de werkbon te laten ondertekenen met bv een tablet. Daarna je snel door naar facturatie en het admin werk blijft beperkt”

facturatieprogramma aannemer
5/5
"Via via kwam ik voor mijn man zijn zoektocht naar een facturatieprogramma terecht bij KMO-Facturatie.

Ik wil iedereen deze service echt aanraden. KMO-Facturatie levert een topservice!
Ze zijn super vlot bereikbaar, geven duidelijk en uitgebreide uitleg als je een vraag hebt,
doen hun best om met de feedback aan de slag te gaan, ...

Als het goed is mag het zeker ook gezegd worden!
Bij deze KMO-Facturatie, een super dikke pluim voor jullie!
We zijn meer dan tevreden als klant!
Jonas Naeyaert - Ergin BVBA
aankoopfacturen
Jonas Naeyaert
zaakvoerder

Facturatieprogramma - Prijzen en functionaliteiten per pakket

Flex

Basisfunctionaliteit
15 per maand
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Prijslijst
  • E-mail integratie
  • Betalingsopvolging
  • Financieel overzicht en export

Plus

Uitgebreide functionaliteit
25 per maand
  • Alle functionaliteiten van Flex
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Offertes
  • Templates
  • Dagontvangsten
populairst

Pro

Alle functionaliteit
45 per maand
  • Alle functionaliteiten van Plus
  • Onbeperk aantal documenten
  • Werkbonnen
  • Bestelbonnen en vooraadbeheer
  • Aankoopfacturen

Wilt u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft? 

* Een rechtstreeks aanspreekpunt? 
* Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail? 
* Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik? 
* De mogelijkheden om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates? 

Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan € 120 excl. BTW per jaar.