Stockbeheer met KMO-Facturatie

Voorraad

Beheer uw voorraad moeiteloos met de module voorraadbeheer van KMO-Facturatie

voorraadbeheer software facturatieprogramma antwerpen

In de zakenwereld is voorraad een begrip dat van onschatbare waarde is. De term “voorraad” verwijst naar de goederen en materialen die een bedrijf opslaat en klaar heeft liggen voor gebruik of verkoop. Voorraadbeheer speelt een cruciale rol in uw bedrijfsvoering, de module stockbeheer van KMO-Facturatie kan hierin een grote hulp voor uw bedrijf zijn. 

Facturatieprogramma - Prijzen en functionaliteiten per pakket

Flex

Basisfunctionaliteit
17 per maand
  • Onbeperkt aantal facturen
  • Prijslijst
  • E-mailintegratie
  • Betalingsopvolging
  • Financieel overzicht en export
  • Integraties Ponto, Peppol en UBL

Plus

Uitgebreide functionaliteit
27 per maand
  • Alle functionaliteiten van Flex
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Offertes
  • Templates
  • Dagontvangsten
  • Opzoekingen in KBO
populairst

Pro

Alle functionaliteit
49 per maand
  • Alle functionaliteiten van Plus
  • Projectopvolging en nacalculatie
  • Werkbonnen
  • Bestelbonnen en voorraadbeheer
  • Aankoopfacturen
  • 0.5GB Cloud Storage

Wil u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft?

  • Een rechtstreeks aanspreekpunt?
  • Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail?
  • Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik?
  • De mogelijkheid om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates?


Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan 120 € excl. BTW per jaar!

Het belang van voorraadbeheer

Voorraadbeheer is niet alleen een administratieve taak, het heeft een diepgaande invloed op het succes van een bedrijf. 

  • Kostendaling.
    Een nauwkeurig voorraadbeheer zorgt ervoor dat u geen kapitaal verspilt aan onnodige opslagkosten. Te veel voorraad kan leiden tot onnodige kosten, terwijl te weinig voorraad dan weer kan leiden tot gemiste kansen. 
  • Voldoen aan de vraag.
    Klanten verwachten dat ze op tijd worden bediend. Een goed voorraadbeheer helpt ervoor te zorgen dat u altijd aan de vragen van uw klanten kunt voldoen, wat resulteert in tevredenheid en loyaliteit. 
  • Verbetering van de cashflow.
    Geld dat vastzit in onnodige voorraad kan beter worden geïnvesteerd in andere bedrijfsactiviteiten. Door de cashflow te verbeteren, kan u meer mogelijkheden benutten. 

 

Met de software van KMO-Facturatie vereenvoudigt u het proces van voorraadbeheer en heeft u een hulpmiddel bij het maken van beslissingen. 

Beheer en koppel uw voorraad op een eenvoudige manier

werkbon maken facturatieprogramma genk

 

Het handmatig beheren van voorraadniveaus kan een tijdrovende en foutgevoelige klus zijn. In de snel veranderende wereld van hedendaagse zakelijke activiteiten, waar precisie en snelheid van essentieel belang zijn, speelt voorraadbeheer een cruciale rol. 

Dankzij de stockbeheermodule in KMO-Facturatie beschikt u over een krachtig hulpmiddel waarmee u uw voorraad eenvoudig kunt beheren en koppelen. 

Wilt u weten welke artikelen zijn gereserveerd? Welke artikelen al verkocht zijn? Of welke bestelbon of factuur aan een bepaald artikel is gekoppeld? Met onze voorraadbeheeroplossing krijgt u snel toegang tot deze informatie. 

Uw voorraad wordt automatisch bijgewerkt. Telkens wanneer een product wordt ontvangen en u de aankoopfactuur registreert, wanneer een product wordt verkocht, of wanneer een bestelling wordt geplaatst, worden de voorraadniveaus automatisch aangepast. Dit elimineert de noodzaak van handmatige invoer en vermindert het risico op menselijke fouten.  

Wilt u een overzicht van uw voorraad te exporteren? Dit is ook eenvoudig te doen vanuit ons voorraadbeheersysteem. U kunt kiezen voor een algemeen overzicht of een gedetailleerd overzicht, waarbij u in het laatste geval alle transacties met betrekking tot een specifiek artikel kunt bekijken. 

Met de voorraadbeheermodule van KMO-Facturatie behoudt u ten allen tijde een duidelijk overzicht van uw voorraadniveaus.

Voorraad koppelen aan prijslijsten en aankoopfacturen

 

Precies en snel factureren is van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Het gebruik van een prijslijsten kan hierin van onschatbare waarde zijn. Door prijslijsten en aankoopfacturen te integreren, kunt u handmatige invoer elimineren en de kans op menselijke fouten minimaliseren. Dit leidt tot een verbeterde precisie en efficiëntie in uw facturatieproces. 

In het KMO-Facturatie facturatieprogramma krijgt u de mogelijkheid om prijslijsten in te voeren en aankoopfacturen te registreren. U kan aankoopfacturen handmatig invoeren of, indien gewenst, een boekingsvoorstel genereren op basis van een XML-bestand.  

Binnen onze voorraadbeheermodule krijgt heeft u in één oogopslag zicht op de beschikbare voorraad van specifieke artikelen, de gereserveerde hoeveelheden en de locaties waar de voorraad zich bevindt. 

U heeft tevens de optie om uw prijzen te organiseren in categorieën, waardoor u een gestructureerde onderverdeling in uw prijslijst kunt maken en gemakkelijk kunt filteren, sorteren en selecteren. Voor elk artikel kunt u uitgebreide details, zoals artikelnummers en prijzen, invoeren. Daarnaast kan u werken met eenheden, de verkoopprijs op basis van de inkoopprijs laten berekenen en uw winstmarges instellen. 

Het programma van KMO-Facturatie biedt ook ondersteuning voor prijzengroepen, waarmee u snel en eenvoudig groepen van artikelen kan samenstellen op uw documenten. 

projectopvolging

In slechts enkele klikken van offerte/bestelbon naar factuur

offertes online

 

Met het KMO-Facturatie facturatieprogramma kunt u in slechts enkele klikken moeiteloos professionele offertes, bestelbonnen, digitale werkbonnen of facturen creëren. Al uw documenten worden veilig opslagen in uw cloudomgeving, waardoor u zich geen zorgen meer hoeft te maken over back-ups en beveiliging van uw IT – infrastructuur.

Bovendien biedt het facturatieprogramma tal van extra functionaliteiten om uw dagelijkse werkzaamheden te vereenvoudigen. Het gemakkelijk delen van uw documenten met uw klanten, het digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes, opvolging van betalingen en nog veel meer.

Dit alles met als doel om uw zakelijke processen soepeler en efficiënter te laten verlopen.

Aankoopfacturen verwerken in KMO-Facturatie

Met de software van KMO-Facturatie kunt u uw aankoopfacturen moeiteloos beheren. UBL, een gestandaardiseerd XML-formaat voor zakelijke documenten, zoals facturen, vereenvoudigt dit proces aanzienlijk.  U kunt in KMO-Facturatie handmatig aankoopfacturen invoeren of PDF-bestanden koppelen aan de invoer, en zelfs UBL-bestanden importeren. 

Het gebruikt van UBL vermindert de verwerkingstijd aanzienlijk, aangezien factuurinformatie gestructureerd en digitaal wordt uitgewisseld. Handmatige gegevensinvoer en fouten worden geminimaliseerd, waardoor de efficiëntie toeneemt. Dit resulteert in snellere factuurverwerking en betaling, wat uw relatie met leveranciers versterkt. 

Al uw aankoopfacturen worden veilig opgeslagen in de cloud, met automatische back-ups, waardoor u zich geen zorgen hoeft te maken voor documentbeveiliging. 

facturatieprogramma


Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Heeft u vragen? Aarzel niet om ons te contacteren!

gratis facturatieprogramma