Een onmisbaar instrument in uw bedrijf
Voorraadbeheer
Voor moderne bedrijven die streven naar efficiëntie, kostenbesparing en klanttevredenheid.
- Een onmisbaar instrument
- Eenvoudig in gebruik
- Efficiëntie
- Kostenbesparend
- Vermijd overtollige voorraad of tekorten
- Automatisering
Voorraadbeheer in facturatiesoftware is de stille kracht achter elke succesvolle onderneming. Hoewel het misschien niet de leukste taak op uw to-do-lijst lijkt, is het een cruciaal element dat het verschil kan maken tussen chaos en soepel zakendoen. Met deze software kan u zich concentreren op wacht echt belangrijk is: het laten groeien van uw bedrijf. Ontdek de kracht van voorraadbeheer in facturatiesoftware en geef uw bedrijf de boost die het verdient.
Facturatieprogramma - Prijzen en functionaliteiten per pakket
Flex
Basisfunctionaliteit-
Onbeperkt aantal facturen
-
Prijslijst
-
E-mailintegratie
-
Betalingsopvolging
-
Financieel overzicht en export
-
Integraties Ponto, Peppol en UBL
Plus
Uitgebreide functionaliteit-
Alle functionaliteiten van Flex
-
Onbeperkt aantal documenten
-
Offertes
-
Templates
-
Dagontvangsten
-
Opzoekingen in KBO
Pro
Alle functionaliteit-
Alle functionaliteiten van Plus
-
Projectopvolging en nacalculatie
-
Werkbonnen
-
Bestelbonnen en voorraadbeheer
-
Aankoopfacturen
-
0.5GB Cloud Storage
Wil u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft?
- Een rechtstreeks aanspreekpunt?
- Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail?
- Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik?
- De mogelijkheid om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates?
Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan 120 € excl. BTW per jaar!
Voorraadbeheer - de impact op uw bedrijf
De impact van een effectief voorraadbeheer programma op het succes van een bedrijf is aanzienlijk. Het leidt tot aanzienlijke kostenbesparingen. Door nauwkeurig uw voorraad bij te houden kan u overtollige voorraad vermijden en kan u uw kapitaal effectiever gebruiken en verlies minimaliseren. Bovendien helpt het u bij het vermijden van onder bevoorrading en voorkomt het dus gemiste verkoopkansen en klantontevredenheid.
Een goed voorraadbeheer heeft een goede invloed op de algehele bedrijfsefficiëntie. Door tijdbesparing en automatisering van taken kunnen uw medewerkers hun energie richten op andere en strategische activiteiten die waarde toevoegen aan uw bedrijf. Dit draagt bij aan een verbeterde concurrentiepositie en groei.
Voor moderne bedrijven die streven naar efficiëntie, kostenbesparing en klanttevredenheid zijn voorraadbeheer programma’s een onmisbaar instrument geworden.
Beheer en koppel uw voorraad op een eenvoudige manier
Het manueel bijhouden van voorraadniveaus kan een tijdrovende en foutgevoelige taak worden. In de dynamische wereld van modern zakendoen, waarbij nauwkeurigheid en snelheid essentieel zijn, speelt voorraadbeheer een cruciale rol.
Met de module voorraadbeheer in het facturatieprogramma KMO-Facturatie heeft u een krachthulpmiddel in handen en kan u uw voorraad op een eenvoudige manier beheren en koppelen.
Welke artikelen zijn gereserveerd?
Welke artikelen zijn verkocht?
Aan welke bestelbon of factuur is dit artikel gelinkt?
De voorraad wordt automatisch bijgewerkt. Telkens wanneer een product wordt ontvangen en u de aankoopfactuur inboekt, een product wordt verkocht of in bestelling wordt genomen worden de voorraadniveaus aangepast. Dit elimineert de noodzaak van handmatige invoer en vermindert het risico op menselijke fouten.
Wenst u een overzicht te exporteren vanuit uw voorraadbeheer? Ook dat kan eenvoudig uit het voorraadbeheer, u kan kiezen voor een globaal of een gedetailleerd overzicht. Bij het gedetailleerd overzicht ziet u alle verwerkingen m.b.t. een bepaald artikel.
Ten allen tijde behoudt u een mooi overzicht van uw voorraad met de module voorraadbeheer van KMO-Facturatie.
Voorraadbeheer: koppeling aan prijslijsten en aankoopfacturen
In de zakenwereld is nauwkeurig en snel factureren van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Het gebruik van een prijslijst is hiervoor een meerwaarde. Door prijslijsten en aankoopfacturen te integreren, elimineert u handmatige invoer en vermindert u menselijke fouten. Dit leidt dan weer tot een verhoogde nauwkeurigheid en efficiëntie in uw facturatieproces.
In het facturatieprogramma van KMO-Facturatie heeft u de mogelijkheid om prijslijsten in te geven en aankoopfacturen in te boeken. U kan een aankoopfactuur manueel ingeven of op basis van een XML-bestand u een boeking laten voorstellen.
In de module voorraadbeheer ziet u in één oogopslag hoeveel voorraad u nog heeft voor een bepaald artikel, hoeveel stuks er zijn gereserveerd en op welke locatie u uw voorraad kan aantreffen.
U kan opteren om in uw prijslijst categorieën te voorzien, zo kan u een mooie onderverdeling in uw prijslijst aanleggen en hierop filteren, sorteren en selecteren. Per artikel kan u een volledige beschrijving, artikelnummer en prijs ingeven. U heeft tevens de mogelijkheid om met eenheden te werken, op basis van uw aankoopprijs de verkoopprijs te laten berekenen en uw winstmarge in te stellen.
Ook prijzengroepen zijn voorzien in het programma, zodat u snel en eenvoudig een verzameling van artikels kan weergeven op uw documenten.
In slechts enkele klikken van offerte/bestelbon naar factuur
Met het facturatieprogramma van KMO-Facturatie maakt u in slechts enkele klikken een professionele offertes, bestelbon, digitale werkbon of factuur. Alle documenten worden veilig opslagen in uw cloudomgeving, u hoeft zich niet langer zorgen te maken over back-ups en beveiliging van uw IT – infrastructuur.
Daarnaast biedt het facturatieprogramma tal van extra functionaliteiten om uw dagelijkse workflow te vereenvoudigen. Denk hierbij onder meer aan het eenvoudig delen van documenten met uw klanten, digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes, opvolging van betalingen en meer.