In deze versie rollen we enkele kleine verbeteringen en onderhoudswerken uit. Lees hier wat er nieuw is!
Vanaf nu is het mogelijk om het versturen van e-mails in te plannen naar een later tijdstip. Daarnaast is het ook mogelijk om bij het bulk versturen van e-mails het versturen in tijd uit te spreiden, zodat er minder risico is voor spamfilters.
Op plaatsen waar een bestand kan worden geüpload vanaf uw computer (documentregels, detailpagina, e-mailbijlagen) is het nu mogelijk om deze bestanden direct uit de cloudopslag te selecteren.
Daarnaast is het nu ook mogelijk gemaakt om bij e-mailtemplates standaard een bijlage toe te voegen.
In de editor voor werkbonlay-out is het nu mogelijk gemaakt om een verplichte lengte voor tekstinvoer in te stellen.
Voor nieuwe zakelijke klanten en leveranciers is het nu mogelijk om deze zowel als klant als als leverancier aan te maken.
– Bestelbonnen kunnen nu ook een globale standaard en klantspecifieke afwijkende levertermijn krijgen
– Lange klantnamen worden nu ingekort en beter weergegeven
– Voor offertes kunnen nu zowel voorschotfacturen als een werkbon worden aangemaakt
– In het Plus – abonnement wordt bij offertes “Omzetten naar bestelbon” niet langer weergegeven
– Cebeo en Rexel – prijzen verschijnen nu tot 4 cijfers na de komma
– Kortingen kunnen nu percentueel worden weergegeven, zie “Instellingen – Overige instellingen – Prijzen – Kortingen op documenten als percentage weergeven”
– Korting in subgroep van prijzengroep zorgt nu voor een correct weergegeven eenheidsprijs in de prijzengroep
– Documenten kunnen nu in bepaalde scenario’s niet meer worden bewerkt of verwijderd, bijvoorbeeld wanneer een factuur gecrediteerd is of een (voorschot)factuur gemaakt is voor een offerte of bestelbon
– Klantnummer is toegevoegd aan klantoverzicht, idem bij leverancier
– Onderhoudswerken, zoals het overbodig maken van cookies, het implementeren van een nieuwe router en het vervangen van de WYSIWYG – editor door TinyMCE
Deze update is automatisch doorgevoerd op alle boekhoudingen. Vragen of hulp nodig? Neem gerust contact op met de klantenservice!
Heeft u tips of ideeën voor functies die onze software nog beter kunnen maken? Laat het ons zeker weten via de helpdesk!
Stephanie is verantwoordelijk voor sales en customer succession bij KMO-Facturatie