🚀 KMO - Facturatie 2.6.0 is hier!
In deze release brengen we enkele nieuwe features uit, waaronder inlezen van CODA – bestanden, zoeken in boekhouding en labels voor klanten. Bekijk hier wat nieuw is!
CODA - bestanden
In deze versie is ondersteuning toegevoegd voor het inlezen van CODA (Coded statement of Account) – bestanden, ofwel elektronische bankafschriften.
Via Financieel – CODA-bestanden kan u CODA – bestanden automatisch laten verwerken door KMO-Facturatie, zodat uw inkomende en uitgaande betalingen automatisch kunnen worden afgevinkt in uw boekhouding.
Wil u meer uitleg over deze feature, of heeft u feedback, dan staat onze helpdesk altijd voor u klaar!
Labels voor klanten en leveranciers
Vanaf nu kan u een of meerdere labels aan klanten- en leveranciersfiches toekennen, zodat u een beter overzicht kan bewaren over de acties die u moet ondernemen. U kan bijvoorbeeld een label toevoegen aan alle klanten waar u nog (telefonisch) contact mee moet opnemen of waar u nog een bestelling voor moet plaatsen, waarna u in de klantenlijst makkelijk op deze labels kan filteren.
Zoeken in boekhouding
Om het terugvinden van klanten, leveranciers, e-mails, documenten, werkbonnen, … makkelijker te maken, hebben we een nieuwe functie geïntroduceerd waarmee u kan zoeken doorheen uw hele boekhouding. Geef simpelweg een zoekterm in, en KMO-Facturatie geeft een overzicht weer van alle resultaten per type.
De zoekfunctie kan u makkelijk oproepen door bovenaan op ‘Zoeken’ te klikken, of via de sneltoets F2.
Deze functie is niet beschikbaar voor gebruikers met personeelstoegang.
E-mailintegratie Microsoft
Om het versturen van e-mails naar uw klanten robuuster te laten verlopen, hebben we een rechtstreekse koppeling voorzien voor klanten met een e-mailadres van Outlook, Hotmail, Microsoft of Office 365. Ga naar Instellingen – E-mailinstellingen, selecteer Hotmail of Office uit de lijst en meld u aan met uw account.
Lijst documenttemplates
Het oplijsten, bewerken, toevoegen en verwijderen van documenttemplates is nu beschikbaar in een afzonderlijk venster onder “Instellingen – Documenttemplates”. Ook de oude manier van beheer – via het aanmaken of bewerken van facturen – blijft ondersteund.
Verbeteringen en fixes
Volgende kleine verbeteringen en oplossingen zijn ook van de partij:
- Laden van documentlijsten is iets versneld
- Verscheiden instellingenpagina’s hebben een nieuw design gekregen
- Verbeterde ondersteuning voor FireFox
- Probleem berekening ‘Verschil t.o.v. offertes’ in projecten opgelost
- Vervallen offertes kunnen niet meer worden gehandtekend in DocShare
Uw boekhouding is reeds bijgewerkt!
Heeft u vragen of wenst u hulp? Neem gerust contact op met de klantenservice!