ūüöÄ KMO - Facturatie 2.6.0 is hier!

In deze release brengen we enkele nieuwe features uit, waaronder inlezen van CODA – bestanden, zoeken in boekhouding en labels voor klanten. Bekijk hier wat nieuw is!

CODA - bestanden

In deze versie is ondersteuning toegevoegd voor het inlezen van CODA (Coded statement of Account) – bestanden, ofwel elektronische bankafschriften.

Via Financieel – CODA-bestanden kan u CODA – bestanden automatisch laten verwerken door KMO-Facturatie, zodat uw inkomende en uitgaande betalingen automatisch kunnen worden afgevinkt in uw boekhouding.

Wil u meer uitleg over deze feature, of heeft u feedback, dan staat onze helpdesk altijd voor u klaar!

Van toepassing op:

Labels voor klanten en leveranciers

Vanaf nu kan u een of meerdere labels aan klanten- en leveranciersfiches toekennen, zodat u een beter overzicht kan bewaren over de acties die u moet ondernemen. U kan bijvoorbeeld een label toevoegen aan alle klanten waar u nog (telefonisch) contact mee moet opnemen of waar u nog een bestelling voor moet plaatsen, waarna u in de klantenlijst makkelijk op deze labels kan filteren.

Van toepassing op:

Zoeken in boekhouding

Om het terugvinden van klanten, leveranciers, e-mails, documenten, werkbonnen, … makkelijker te maken, hebben we een nieuwe functie ge√Įntroduceerd waarmee u kan zoeken doorheen uw hele boekhouding. Geef simpelweg een zoekterm in, en KMO-Facturatie geeft een overzicht weer van alle resultaten per type.

De zoekfunctie kan u makkelijk oproepen door bovenaan op ‘Zoeken’ te klikken, of via de sneltoets F2.

Deze functie is niet beschikbaar voor gebruikers met personeelstoegang.

Van toepassing op:

E-mailintegratie Microsoft

Om het versturen van e-mails naar uw klanten robuuster te laten verlopen, hebben we een rechtstreekse koppeling voorzien voor klanten met een e-mailadres van Outlook, Hotmail, Microsoft of Office 365. Ga naar Instellingen – E-mailinstellingen, selecteer Hotmail of Office uit de lijst en meld u aan met uw account.

Van toepassing op:

Lijst documenttemplates

Het oplijsten, bewerken, toevoegen en verwijderen van documenttemplates is nu beschikbaar in een afzonderlijk venster onder “Instellingen – Documenttemplates”. Ook de oude manier van beheer – via het aanmaken of bewerken van facturen – blijft ondersteund.

Van toepassing op:

Verbeteringen en fixes

Volgende kleine verbeteringen en oplossingen zijn ook van de partij:

  • Laden van documentlijsten is iets versneld
  • Verscheiden instellingenpagina’s hebben een nieuw design gekregen
  • Verbeterde ondersteuning voor FireFox
  • Probleem berekening ‘Verschil t.o.v. offertes’ in projecten opgelost
  • Vervallen offertes kunnen niet meer worden gehandtekend in DocShare
Van toepassing op:

Uw boekhouding is reeds bijgewerkt!

Heeft u vragen of wenst u hulp? Neem gerust contact op met de klantenservice!