Hulp op afstand
Deze pagina is bedoeld voor klanten van KMO-Facturatie die na contact met de helpdesk een afspraak gemaakt hebben voor hulp-op-afstand. Met hulp op afstand kunnen we tijdens een eenmalige sessie meekijken op uw computer terwijl we ook de controle kunnen overnemen – uiteraard met uw toestemming. Zo kunnen we vlotte ondersteuning bieden voor zelfs de meest complexe situaties!
2. Open TeamViewer
Open het gedownloade bestand.
Indien een melding “Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt” verschijnt, druk op “Ja”.
3. Selecteer "Alleen starten" en "Niet-commercieel gebruik"
Bij “Hoe wilt u doorgaan?” selecteert u “Alleen starten”
Bij “Hoe wordt TeamViewer gebruikt?” selecteert u “privé / niet-commercieel”
Druk tot slot rechtsonderaan op “Accepteren – Starten”.
4. Geef uw gegevens door
Geef “Uw ID” en “Wachtwoord” door aan onze helpdeskmedewerker. Hierna kan hij of zij uw scherm zien en uw toetsenbord en muis bedienen. Van zodra u TeamViewer afsluit wordt de sessie beëindigd en kan onze medewerker uw scherm niet meer zien noch uw toetsenbord of muis bedienen.