Hulp op afstand

Deze pagina is bedoeld voor klanten van KMO-Facturatie die na contact met de helpdesk een afspraak gemaakt hebben voor hulp-op-afstand. Met hulp op afstand kunnen we tijdens een eenmalige sessie meekijken op uw computer terwijl we ook de controle kunnen overnemen – uiteraard met uw toestemming. Zo kunnen we vlotte ondersteuning bieden voor zelfs de meest complexe situaties!

2. Open TeamViewer

Open het gedownloade bestand.

Indien een melding “Wilt u toestaan dat deze app wijzigingen aan uw apparaat aanbrengt” verschijnt, druk op “Ja”.

3. Selecteer "Alleen starten" en "Niet-commercieel gebruik"

Bij “Hoe wilt u doorgaan?”  selecteert u “Alleen starten”

Bij “Hoe wordt TeamViewer gebruikt?” selecteert u “privé / niet-commercieel”

Druk tot slot rechtsonderaan op “Accepteren – Starten”.

4. Geef uw gegevens door

Geef “Uw ID” en “Wachtwoord” door aan onze helpdeskmedewerker. Hierna kan hij of zij uw scherm zien en uw toetsenbord en muis bedienen. Van zodra u TeamViewer afsluit wordt de sessie beëindigd en kan onze medewerker uw scherm niet meer zien noch uw toetsenbord of muis bedienen.