Bestandsopslag

Met de nieuwe module bestandsopslag kan u makkelijk allerlei documenten uploaden en koppelen aan een klant, leverancier, project of werkbon. Zo blijven al uw documenten veilig op een centrale plek, altijd binnen handbereik! 

Hoofdstukken in dit artikel:

bestandsopslag

Bestanden raadplegen

1. Ga naar Dashboard – Bestanden

2. Hier ziet u een overzicht van alle documenten in KMO-Facturatie, zowel de documenten die zijn gekoppeld aan een klantenfiche, leveranciersfiche, werkbon of project, alsook de losse documenten die u heeft toegevoegd in uw omgeving. Daarnaast kan u ook mappen aanmaken en hierin documenten verzamelen. 

bestandsopslag

3. In bovenvermeld scherm kan u nieuwe mappen aanmaken of een map openen. Door te klikken op een map, gaat u deze openen waarna u een submap kan aanmaken of bestanden kan gaan uploaden. 

Bestanden koppelen aan klanten / leveranciers

Ga naar de desbetreffende klanten -of leveranciersfiche. In deze fiche ziet u een extra tabblad ‘Bestanden’ staan. 

Hier kan u ook nieuwe mappen aanmaken die u wenst te waren in een specifieke klantenfiche of leveranciersfiche. Na het openen van de desbetreffende map kan u hierin documenten, foto’s en dergelijke gaan uploaden. 

Bestanden koppelen aan werkbonnen / projecten

Ook bij werkbonnen en projecten werd er een extra tabblad voor bestandsopslag voorzien. Hierin kan u alle documenten, foto’s en dergelijke uploaden die voor deze werkbon of dit project zijn. 

bestandsopslag


Hoe kunnen we u van dienst zijn?

Heeft u vragen? Aarzel niet om ons te contacteren!

gratis facturatieprogramma