Bestandsopslag
Met de nieuwe module bestandsopslag kan u makkelijk allerlei documenten uploaden en koppelen aan een klant, leverancier, project of werkbon. Zo blijven al uw documenten veilig op een centrale plek, altijd binnen handbereik!
Hoofdstukken in dit artikel:
Bestanden raadplegen
1. Ga naar Dashboard – Bestanden
2. Hier ziet u een overzicht van alle documenten in KMO-Facturatie, zowel de documenten die zijn gekoppeld aan een klantenfiche, leveranciersfiche, werkbon of project, alsook de losse documenten die u heeft toegevoegd in uw omgeving. Daarnaast kan u ook mappen aanmaken en hierin documenten verzamelen.
3. In bovenvermeld scherm kan u nieuwe mappen aanmaken of een map openen. Door te klikken op een map, gaat u deze openen waarna u een submap kan aanmaken of bestanden kan gaan uploaden.
Bestanden koppelen aan klanten / leveranciers
Ga naar de desbetreffende klanten -of leveranciersfiche. In deze fiche ziet u een extra tabblad ‘Bestanden’ staan.
Hier kan u ook nieuwe mappen aanmaken die u wenst te waren in een specifieke klantenfiche of leveranciersfiche. Na het openen van de desbetreffende map kan u hierin documenten, foto’s en dergelijke gaan uploaden.
Bestanden koppelen aan werkbonnen / projecten
Ook bij werkbonnen en projecten werd er een extra tabblad voor bestandsopslag voorzien. Hierin kan u alle documenten, foto’s en dergelijke uploaden die voor deze werkbon of dit project zijn.