Voorraadbeheer en stockbeheer

Facturatieprogramma voorraadbeheer en stockbeheer van KMO-Facturatie

Voorraadbeheer, digitale werkbonnen of verwerking van uw aankoopfacturen?
Bij KMO-Facturatie kiest u welk facturatieprogramma het best bij u en uw bedrijf past. 

Eenmanszaken en KMO’s bestaan in verschillende vormen en maten. 
Onze gebruiksvriendelijke facturatieprogramma’s zijn aangepast aan de grootte en noden van uw bedrijf.

Het facturatieprogramma voorraadbeheer is geschikt voor ieder type zelfstandig ondernemer met een eenmanszaak of voor een KMO in de bouwsector, denk hierbij bv aan aannemers, schilders, installateurs, loodgieters, … 

Vraag een gratis account aan of contacteer ons voor een vrijblijvende demo van het facturatieprogramma voorraadbeheer

Beheer en koppel uw voorraad op een eenvoudige manier aan uw bestelbonnen en verkoopfacturen

facturatieprogramma airco installateur

 

Met de module voorraadbeheer van het facturatieprogramma KMO-Facturatie kan u uw voorraad op een eenvoudige manier beheren en koppelen. 

Welke artikelen zijn gereserveerd?
Welke artikelen zijn verkocht? 
Aan welke bestelbon of factuur is dit artikel gelinkt? 

Bij het verwerken van aankoopfacturen past men de voorraad onmiddellijk aan in het voorraadbeheer. 

Wenst u een overzicht te exporteren vanuit uw voorraadbeheer?  Ook dat kan eenvoudig uit het voorraadbeheer, u kan kiezen voor een globaal of een gedetailleerd overzicht. Bij het gedetailleerd overzicht ziet u alle verwerkingen m.b.t. een bepaald artikel.  

Ten allen tijde behoudt u een mooi overzicht van uw voorraad met de module voorraadbeheer van KMO-Facturatie. 

In slechts enkele klikken van offerte/bestelbon naar factuur

 

Met het facturatieprogramma van KMO-Facturatie maakt u in slechts enkele klikken een professionele offertes, bestelbon, digitale werkbon of factuur. Alle documenten worden veilig opslagen in uw cloudomgeving, u hoeft zich niet langer zorgen te maken over back-ups en beveiliging van uw IT – infrastructuur.

Daarnaast biedt het facturatieprogramma tal van extra functionaliteiten om uw dagelijkse workflow te vereenvoudigen. Denk hierbij onder meer aan het eenvoudig delen van documenten met uw klanten, digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes, opvolging van betalingen en meer.

offertes online

Prijslijsten en aankoopfacturen

facturatie software loodgieter

 

In het facturatieprogramma voorraadbeheer kan u eenvoudig uw vaste prijzen per categorie opslaan in een prijslijst, zodat het maken van facturen en andere documenten nog vlotter verloopt. 

Naast prijzen kunnen ook beschrijvingen, artikelnummers en BTW-percentages worden ingesteld. 

Ook prijzengroepen zijn voorzien in het programma, zodat u snel en eenvoudig een verzameling van artikels kan weergeven op uw documenten. 

Met het automatisch stockbeheer kan u uw voorraad op een eenvoudige manier beheren en koppelen aan uw prijslijsten. 

Welke artikelen zijn gereserveerd?
Welke artikelen zijn verkocht?
Aan welk bestelbon of factuur is dit artikel gelinkt? 

Met ons facturatieprogramma stockbeheer werken we uw stock automatisch bij, zodra er een factuur of bestelbon gegeneerd wordt. 

Ook verwerken van aankoopfacturen kan u snel en eenvoudig in het facturatieprogramma van KMO-Facturatie. Zo heeft u ten allen tijde een duidelijk overzicht van uw maandelijkse inkomsten en uitgaven. 

Facturatieprogramma - Prijzen en functionaliteiten per pakket

Flex

Basisfunctionaliteit
17 per maand
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Prijslijst
  • E-mail integratie
  • Betalingsopvolging
  • Financieel overzicht en export

Plus

Uitgebreide functionaliteit
27 per maand
  • Alle functionaliteiten van Flex
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Offertes
  • Templates
  • Dagontvangsten
populairst

Pro

Alle functionaliteit
49 per maand
  • Alle functionaliteiten van Plus
  • Onbeperk aantal documenten
  • Werkbonnen
  • Bestelbonnen en vooraadbeheer
  • Aankoopfacturen

Wilt u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft? 

* Een rechtstreeks aanspreekpunt? 
* Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail? 
* Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik? 
* De mogelijkheden om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates? 

Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan € 120 excl. BTW per jaar.