Facturatieprogramma starter

Facturatieprogramma starter - Eenvoudig factureren met KMO-Facturatie

Facturatieprogramma starter. Net uw eigen zaak opgestart en aan het uitkijken naar een facturatieprogramma?  Met de facturatiesoftware starter van KMO-Facturatie gaat u snel en eenvoudig van start. In slechts enkele klikken maakt u een professionele offerte, bestelbon, werkbon of factuur die veilig in uw cloudomgeving wordt opgeslagen. 
Uw logo en bedrijfsgegeven zijn standaard al voorzien op alle documenten. Geen zorgen meer over nummering of berekening. Bij het opstellen van documenten wordt het volgend nummer automatisch ingevuld, ook de factuurdatum en vervaldatum verschijnen automatisch. Zo bespaart u tijd en dus geld!  

KMO-Facturatie voorziet tal van extra functies om uw dagelijkse workflow te vereenvoudigen, zoals het eenvoudig delen van uw facturen, offertes en bestelbonnen met uw klanten, digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes, opvolging van betalingen en meer. 

Afhankelijk van uw noden en wensen kan u het facturatieprogramma kiezen dat het best bij u en uw bedrijf past. 

facturatieprogramma installateur centrale verwarming

Facturatisoftware starter - E-mailintegratie

eenvoudig facturen maken

 

Naast eenvoudig factureren kan u vanuit KMO-Facturatie snel uw facturen, offertes, bestelbonnen, werkbonnen en (betaal) herinneringen mailen aan uw klant. 

U kan uw eigen e-mailadres koppelen aan het systeem, zodat alle e-mails vanuit uw eigen e-mailadres worden verzonden. 

In elke klantenfiche heeft u een duidelijk overzicht van alle verzonden e-mails. 

Met de facturatiesoftware starter van KMO-Facturatie bespaart u tijd.

 

Facturatieprogramma starter - Eenvoudig factureren en offertes opvolgen

Eenvoudig factureren en offertes opvolgen met de facturatiesoftware starter van KMO-Facturatie.  

Maak uw offerte, stuur ze door naar uw klant en laat ze digitaal goedkeuren en ondertekenen.  

Uw klant krijgt uw e-mail met daarin een link waar ze de offerte kunnen downloaden, accepteren of weigeren. Zij plaatsen hun handtekening en hun naam bij de aanvaarding en u ontvangt automatisch een e-mail dat de offerte is geaccepteerd. 

Automatisch ziet u de aanvaarding van deze offerte in het facturatieprogramma Uw klant krijg ook nog bevestiging van deze aanvaarding. 

Offertes opvolgen is zeer belangrijk, daarom voorzien we in het facturatieprogramma starter een duidelijk gedetailleerd overzicht dat u eenvoudig kan raadplegen: 
Wanneer werd uw offerte verstuurd aan uw klant? 
Hoeveel dagen is deze nog geldig? 
Welke stap werd er laatst genomen? 
Is deze offerte al geaccepteerd of geweigerd? 
En als ze geweigerd is, om welk reden? 

Al deze informatie kan u in één oogopslag zien in uw overzicht van offertes. 

Meer informatie over offerte opmaken. 

eenvoudig facturatieprogramma

Facturatiesoftware starter - Van offerte naar factuur in één klik

facturatie software loodgieter

 

Met KMO-Facturatie kan u eenvoudig factureren, uw logo en bedrijfsgegevens zijn standaard al voorzien op alle documenten. 

Al uw klanten en hun gegevens kan u raadplegen in het gedetailleerde klantenbestand, alle gegevens zijn overzichtelijk verzameld op één plaats. 

Verstuur een gemaakte factuur direct per e-mail in PDF en UBL of via het PEPPOL-netwerk naar uw klant. 

Als de betalingstermijn verstreken is en de klant heeft nog niet betaald, verstuurt u snel een betalingsherinnering. 

Maak in slechts enkele klikken een professionele offerte, bestelbon, digitale werkbon of factuur. Alle documenten worden veilig opslagen in uw cloudomgeving, u hoeft zich niet langer zorgen te maken over back-ups en beveiliging van uw IT – infrastructuur.

Daarnaast biedt het facturatieprogramma starter tal van extra functionaliteiten om uw dagelijkse workflow te vereenvoudigen. Denk hierbij onder meer aan de overzichtelijke prijslijst met mogelijkheid tot het aanmaken van prijzengroepen en artikelnummers, digitaal bevestigen en ondertekenen van offertes, stockbeheer, verwerking aankoopfacturen, templates en meer.

Uw gegevens overbrengen naar uw boekhouder / account, ook dat gaat supersnel met de facturatiesoftware starter van KMO-Facturatie. Via de exportfunctie kan u aanduiden op welke manier u de documenten wenst te exporteren, UBL of Excel. De export omvat alle aan -en verkoopfacturen van toepassing voor de opgegeven periode.  

Het facturatieprogramma starter is geschikt voor ieder type zelfstandig ondernemer met een eenmanszaak of voor een KMO In bv. de bouwsector, tuinsector, consultancy, marktonderzoekers, …

 

Facturatieprogramma starter - Voorraadbeheer

Beheer eenvoudig uw voorraad en koppel deze aan uw bestelbonnen en verkoopfacturen.

Welke artikelen zijn gereserveerd? 
Welke artikelen zijn verkocht? 
Aan welke bestelbon of factuur in dit artikel gelinkt? 

Bij het ingeven van aankoopfacturen past het facturatieprogramma onmiddellijk uw voorraad aan. 

Wenst u een overzicht te exporteren vanuit uw voorraadbeheer? Ook dat kan eenvoudig, ten allen tijde behoudt u een mooi overzicht van uw voorraad! 

eenvoudig factureren
5/5
Als leek begonnen aan een administratieve job voor Wem BVBA en ik kon mij geen beter online programma voorstellen.

Het is heel gebruiksvriendelijk, alle hulp gekregen die nodig was en vooral de bereikbaarheid van Stephanie is geweldig.
Voor alles zoeken ze een oplossing en ze trachten steeds persoonlijke wensen te vervullen.

Topprogramma!

Facturatieprogramma - Prijzen en functionaliteiten per pakket

Flex

Basisfunctionaliteit
15 per maand
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Prijslijst
  • E-mail integratie
  • Betalingsopvolging
  • Financieel overzicht en export

Plus

Uitgebreide functionaliteit
25 per maand
  • Alle functionaliteiten van Flex
  • Onbeperkt aantal documenten
  • Offertes
  • Templates
  • Dagontvangsten
populairst

Pro

Alle functionaliteit
45 per maand
  • Alle functionaliteiten van Plus
  • Onbeperk aantal documenten
  • Werkbonnen
  • Bestelbonnen en vooraadbeheer
  • Aankoopfacturen

Wilt u bovenop de basisondersteuning een VIP behandeling voor als u een vraag heeft? 

* Een rechtstreeks aanspreekpunt? 
* Zowel telefonisch, via ons ticketsysteem of via e-mail? 
* Bijstand bij uw configuratie bij de opstart en doorheen het gebruik? 
* De mogelijkheden om nieuwe releases / functionaliteiten samen te overlopen bij updates? 

Vraag dan zeker meer informatie over ons service pakket dat wij aanbieden aan € 120 excl. BTW per jaar.